Algemene ledenvergadering 2018

Op zondag 18 maart vond de jaarlijkse Algemene ledenvergadering plaats. Het bestuur kijkt terug op een mooie vergadering met een goede opkomst. Tijdens de vergadering heeft voorzitter Hans Sweers een echte (handgemaakte) voorzittershamer overhandigd gekregen; iets wat al lang op zijn wensenlijst stond. Ook het Keurkorps ging niet met lege handen naar huis, want tijdens de vergadering werden de gloednieuwe wapens uitgedeeld aan de aanwezige leden. Zo kunnen ook zij zich weer prima vertonen op straat.

Ook is er teruggeblikt op het afgelopen jaar en is vooruitgekeken naar het mooie jaar wat komen gaat. Zo gaat er dit jaar een nieuw evenement plaatsvinden in Nieuw-Wehl op zaterdag 29 september; het Achterwehls Oktoberfest!

Daarnaast heeft het bestuur tijdens de ALV een nieuw gezicht binnen het bestuur voorgesteld aan de leden: Sanne Reulink gaat het bestuur versterken als aspirant bestuurslid en zal zich met namen gaan richten op alle PR-activiteiten en evenementen binnen de vereniging. Veel succes gewenst, Sanne!